קרדיט תמונה FREEPIK

החלטתם להגיע לאזור המרכז יחד עם המשפחה באחד מן הימים? כדאי שתנצלו את הנסיעה הזו כדי לבלות יום משפחתי מהנה ומגבש, שאפילו יגרום לילדים שלכם לעזוב סוף סוף את מסכי הטלפון. באזור המרכז ישנן אינספור אפשרויות בילוי שיתאימו לכל המשפחה, וכדי לעשות לכם מעט סדר בכל הפעילויות והאטרקציות שיש – ריכזנו עבורכם את כל הרעיונות השווים ביותר לפעילויות משפחתיות שתוכלו למצוא במרכז הארץ, ולא יכולנו לעשות זאת ללא ההמלצות המקצועיות שקיבלנו מהחבר'ה המקצוענים של פורטל קרמל, הפורטל הגדול בארץ לאטרקציות, אירועים ופעילויות כיפיות לשעות הפנאי.

פארק מים חווייתי

יום הבילוי המשפחתי יוצא באחד מימי הקיץ החמים? זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם להגיע לאחד מפארקי המים הגדולים שיש במרכז, וכך להתגלש, לשחות, לשחק ולהתרענן במים קרירים ופעילויות בריכה שמוצעות במקום. אם החלטתם להגיע לפארק המים הממוקם בתל אביב, תוכלו לתכנן את כל היום עם פעילויות ובילויים בעיר הגדולה וכך לערוך יום כיף בתל אביב מהנה וחוויתי לכל המשפחה.

סיור בגן חיות

פעילות מהנה ומספקת לילדים ומבוגרים שאוהבים חיות ורוצים ללמוד עליהם מעט יותר. באזור המרכז ישנם כמה גני חיות גדולים וקטנים הפתוחים לביקור של הקהל, ולכן מומלץ להתעדכן מראש בנוגע לשעות הפתיחה של כל מקום והחיות שנמצאות בגן החיות אליו רוצים ללכת. נוסף לצפייה בבעלי חיים בגודל אמיתי ושמיעת מידע וסיפורים מעניינים על כל אחד מהם, ישנם גני חיות המציעים לילדים פינות ליטוף ו/או האכלה.

סיור חינוכי במוזיאונים

משפחות שרוצות למצוא מקומות בילוי במרכז שיש בהם גם ערכים חינוכיים-לימודיים, נוסף על חוויה כיפית ומהנה, יוכלו להגיע לביקור משפחתי במוזיאונים ואתרי מורשת היסטוריים הנמצאים במרכז הארץ. כיום ניתן למצוא כמעט בכל עיר במרכז מוזיאון גדול ומיוחד המציע סיורים חווייתיים ומרתקים, ביניהם גם מקומות בילוי המתאימים לילדים כמו מוזיאון הילדים הישראלי.

אטרקציות ומתחמי משחק משפחתיים

אם מבחינתכם בילוי משפחתי כולל אטרקציות משחק תחרותיות ומגבשות, כדאי תנסו את מתחמי המשחק המהנים שקיימים באזור המרכז ומושלמים לבילויים משפחתיים. אחת מהאפשרויות היא משחק הלייזר טאג, שזהו משחק המדמה זירת לחימה המתנהלת בשטח בנוי עם כלי נשק, ציוד מיגון ואווירה שמרגישה אמיתית. אפשרות נוספת למשחק מאתגר וחוויתי הוא חדר בריחה, שזהו משחק שנערך בשיתוף פעולה עם כל בני המשפחה ולא נערך בקבוצות, כך שזוהי אפשרות מצוינת למשפחות שרוצות לשחק יחד בעבודת צוות משותפת.

מסלולי טיול קצרים בחיק הטבע

יום הכיף המשפחתי יצא ביום שמשי וחמים בעונת המעבר? נצלו את היום היפה כדי לטייל יחד בחיק הטבע יחד עם כל בני המשפחה. באזור המרכז קיימים מגוון מסלולי טיול קצרים וקלים שמתאימים גם לילדים כמו פארק קנדה, פארק בריטניה, מבצר אנטיפטרוס, יער קולה, שמורת יקום ועוד המון מסלולים נוספים.

היכן למצוא רעיונות נוספים לאטרקציות משפחתיות?

בין אם החלטתם להגיע לאזור המרכז כדי לבלות עם המשפחה או להישאר באזור ביתכם ולחפש אטרקציות בנתניה והסביבה, כדאי שתדעו כי באתר של פורטל קרמל תוכלו למצוא עוד המון אפשרויות ורעיונות מיוחדים לבילוי משפחתי ומגבש. האתר הינו פורטל פנאי ענק ומקצועי בו ניתן למצוא ספקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *