מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק: מסיכת לחות S.O.S מועשרת בחמצן עם פטנט ייחודי להחייאה מיידית של עור הפנים ושמירה על לחות אחידה למשך 24 שעות!

פטנט ייחודי להחייאה מיידית של עור הפנים

ושמירה על לחות אחידה למשך 24 שעות

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: מסכת לחות S.O.S מועשרת בחמצן מסדרת הידרג'ניסט להחייאה מיידית של עור הפנים ולשמירה על רמת לחות אחידה למשך 24 שעות.

 

מסיכת לחות הידרג'ניסט הינה מסיכה פעילה במרקם ג'ל, העשירה בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים ומעניקה מראה צעיר רענן ומלא נפח. המסכה מבוססת על טכניקה ביו מימטית (מחקה את תהליכי הטבע) ועל פטנט ייחודי – NMF המאפשר החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס, כמו כן  המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית.

 

הפטנט החדשני מאפשר פעילות אקטיבית: בתוך 5-10 דקות מרגע מריחת המסכה על העור נוצר אפקט לחות שנמשך למעלה מ 24 שעות. העור נראה חיוני, בוהק, מלא זוהר וללא סימני עייפות ושחיקה.

 

רכיבים פעילים: קומפלקס 3 חומצות היאלורוניות – להחדרת לחות לעומקי העור (פטנט ייחודי של ליראק פריז) , ריכוז ויטמינים לשיקום והחזרת חיוניות לעור, מיצוי ורד וקמליה – להגנה על העור ולחות לאורך זמן.

 

טיפ: מומלץ להשתמש לפי הצורך, למרוח שכבה דקה על העור ולהסיר לאחר 5-10 דקות, כמו כן, לאלו המעדיפות למרוח תכשירים לפני שינה – ניתן לישון עם המסכה ולאלו המעדיפות לא להסיר בכלל – ניתן להישאר עם המסכה מבלי להסירה בכלל.

 

תכולה: 75 מ"ל

מחיר: 179 ₪

מסיכה
ליראק פריז מסיכת לחות מועשרת בחמצן מסדרת הידרג'ניסט מחיר 179 שח צילום אסף לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *