קרדיט תמונה FREEPIK

הובלת דירה בשרון יכולה להיות חוויה נעימה ואפילו חיובית מאוד, אבל באותה מידה היא עלולה גם להפוך לאירוע קשה ושלילי. דמיינו למשל מצב שבו כל תכולת הדירה כבר ארוזה, השעה שבה המובילים אמורים להגיע מגיעה – אבל אף משאית לא חונה מתחת לבית שלכם. זהו כמובן לא תרחיש מופרך, ויש לא מעט אנשים שעבורם זו הייתה המציאות, וכמובן שמדובר במצב מלחיץ שגורם לנזק של ממש.

ההמלצות הבאות יעזרו לכם לעבור את ההובלה בשלום ובנחת, ולהתחיל ברגל ימין את החיים בבית החדש.

מעבר דירה – רק עם חברה אמינה ומקצועית

כל אדם שמחפש חברת הובלה בשרון מבקש באופן טבעי להוזיל ככל האפשר את עלות השירות. הבעיה היא שבענף ההובלות אין רגולציה ואין פיקוח, ולכן חיפוש שמבוסס אך ורק על מחיר עלול להוביל אתכם לחאפרים – שיבטיחו המון אבל לא בהכרח יקיימו.

סיכון אחד הוא כאמור אי הגעה במועד שנקבע, או באיחור משמעותי (שגם הוא משבש את התוכניות ומייצר מתח רב). נזק אחר שעלול להיגרם עקב הזמנת חברה לא מקצועית הוא שינוי הצעת המחיר שקיבלתם – אחרי שהמובילים "מגלים" פתאום שנדרשת עבודה רבה יותר. בנוסף עבודה רשלנית עלולה לגרום נזק לרכוש, למשאבים המשותפים בבניין (זה שאתם עוזבים וזה שאליו תעברו), ועוד.

אם יש לכם קרובי משפחה או חברים, ואפילו מכרים ברשת חברתית, שעברו דירה בתקופה האחרונה, תוכלו לבקש מהם חוות דעת על החברה שסיפקה להם את השירות. במקרים אחרים ניתן להתרשם מהרצינות של מובילים בשרון תוך כדי קבלת הצעת המחיר, וגם ביטוח תכולה מלא מעיד על מקצועיות ואמינות.

מיון יסודי של תכולת הדירה

המלצה נוספת לקראת הובלה בשרון היא להקדיש זמן למיון כל החפצים שבדירה. בכל בית, או לפחות ברובם המכריע של הבתים בארץ, יש שלל חפצים שאין בהם צורך אמיתי יותר – כי הם לא תקינים, כי הם כבר לא לטעמכם, כי הצרכים השתנו (למשל אין טעם להחזיק צעצועי ילדים אם הילדים כבר עברו את הבר מצווה) ויש כמובן עוד סיבות.

כשממיינים את כל תכולת הדירה, קודם כל מצמצמים את מספר הקרטונים ואת היקף ההובלה, כך שייתכן שתקבלו הצעת מחיר זולה יותר. שנית, קל יותר לפרוק הכל בדירה החדשה וגם יהיה בה שטח פנוי רחב יותר. עוד יתרון הוא האפשרות למכור ו/או לתרום את החפצים שעדיין יכולים להועיל לאחרים.

מתי כדאי לבצע את ההובלה?

הובלה בשרון עם חברה רצינית כגון הובלות מיכאל ובוריס היא חוויה חיובית ונעימה. בחירה מושכלת של מועד המעבר יכולה להוזיל עוד יותר את העלות. בפרט כדאי להימנע מהובלה בימים הראשונים של כל חודש או בימים האחרונים של כל חודש – משום שבימים אלה הביקוש להובלות בשרון גדול והמחיר עולה. אם אתם יכולים לעבור דירה לפני יולי או אחרי אוגוסט (ועוד יותר טוב, אחרי חגי תשרי) תוכלו לחסוך סכום כסף משמעותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *