הורות היא משימה תובענית במיוחד. כשאמונות לא מודעות משבשות את קבלת ההחלטות, המשימה הופכת לבלתי אפשרית כמעט. בעזרת NLP תוכלו לזהות את החסמים שמונעים מכם לגדל את הילדים כמו שאתם באמת רוצים – ולהפוך את המשפחה לנינוחה, מסופקת ומאושרת יותר

לא קל להיות הורה. אמנם ילדים מספקים רגעי אושר טהור ונחת רבה, אבל במקביל הם מייצרים אתגרים בלתי פוסקים. גם האחריות העצומה מכבידה, וכשמוסיפים לכך את רגשות האשמה הבלתי נמנעים כמעט אחרי טעויות, או כשאנחנו מרגישים שאנחנו לא נותנים לילדים מספיק (תשומת לב / בילויים משותפים / פריטים חומריים) – התוצאה היא נקיפות מצפון ותחושת כישלון לא פשוטה.

ל-NLP, וליתר דיוק להגר איזק שהיא מאסטרית ב-NLP (וגם גננת ותיקה ומוסמכת בשיטת אדלר), יש פתרון – תהליך עבודה מסודר שממפה את המרכיבים שכדאי לשפר בהורות, וגם עוזר לכם ליישם את השינויים הרצויים.

העלאת תכנים מתת המודע אל המודע

קרדיט לתמונות: הגר איזק

השם NLP הוא ראשי תיבות של הביטוי Neuro Linguistic Programming. מהות השיטה היא "חיפוש" בתת המודע כדי לזהות אמונות שחוסמות את האדם מלהתנהל בדרך הטובה ביותר עבורו. לאחר מיפוי אותן אמונות מגבילות, מתבצעת עבודה על-מנת לשנות את האופן שבו האדם מתבטא, ובעקבות זאת משתנות גם התפישה וההתנהגות.

לכל אחד ואחת יש אמונות שכאלה: לפעמים הן עוברות אלינו מההורים, במקרים אחרים אירוע טראומתי או חשיפה למאורע כזה השאירו חותם בדמות אמונה שלילית, עוד מקור אפשרי הוא פרשנות שגויה למציאות ויש גם מנגנוני הגנה שמשתלטים על האדם ובמקום להגן עליו מנהלים אותו.

הגר איזק מקשיבה להורים קשב רב, וזאת לאחר שתצפתה על האינטראקציות עם הילדים והבינה מהן הבעיות שאיתן מתמודדת המשפחה. באמצעות טכניקות NLP היא מסייעת להורים להבין מדוע הם בוחרים בדרך פעולה מסוימת עם הילדים – גם כשברור להם שהיא לא מיטיבה איתם. למשל, הורה שקונה לפעוט עוד ממתק בסופרמרקט בעיצומו של התקף זעם, למרות שהוא מבין שזו טעות, כי כשהוא היה ילד לא תמיד היה מספיק אוכל לכל האחים. מה גם שה"שקט" שמושג עם קניית הממתק הוא שקט מדומה וזמני מאוד.

תכנות מחדש – ושינוי לטווח ארוך מאוד

NLP לא "רק" מאתרת את החסמים להתנהגות נכונה אלה גם מסירה אותם – באמצעות שלל כלים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. הגר איזק שלמדה לדרגת מאסטר בשיטת הטיפול האפקטיבית מלווה את ההורים בתהליך השינוי, תומכת בהם ברגעי הקושי ומספקת הכוונה ממוקדת בסיטואציות המשפחתיות השונות. בזכות החיבור בין הכלים של ה-NLP לבקיאות של איזק בכל הנוגע לגידול ילדים, השינוי משמעותי מאוד. למעשה ניתן לומר שמדובר ב"תכנות מחדש" של ההורות (זהו מרכיב ה-Programming ב-NLP). מאחר שהוא נשען על שינוי עמוק של התפישה, והבנת המקור לטעויות העבר, השינוי גם יציב – כך שהשיפור בחיי המשפחה נשמר לטווח ארוך מאוד.

נעים להכיר, אני הגר איזק, מדריכת הורים ומטפלת מוסמכת בשיטת NLP– רוצה לשוחח?
התקשרו אלי, אני זמינה! 053-694-1558

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *