מלון בוטיק בירושלים – ירושלים מזמנת לתיירים ולמטיילים בה עושר תרבותי מגוון מאוד, עם שפע של מקומות ביקור, סיורים ומוזיאונים. לא תמיד קל להחליט היכן לבקר ועל מה מוותרים, משום שיש כל כך הרבה דברים לעשות בעיר, וכולם מרתקים ומסקרנים. כדי להקל בבחירה של רשימת האתרים בהם תבקרו, הכנו עבורכם ריכוז של המקומות המעניינים ביותר, וטיפים שיסייעו לכם גם מבחינת לינה. בעיר יש מלונות בוטיק, מלונות רשת, אכסניות ואופציות לינה נוספות, ותוכלו לבחור את סוג הלינה שמתאים עבורכם.

עשרת האתרים ששווה לבקר בהם

מלון בוטיק – נקדים ונאמר שהרשימה המקורית היא ארוכה יותר, וניסינו כמה שיותר לזקק עבורכם את המקומות המעניינים ביותר. לא כדאי לוותר על ביקור בשוק מחנה יהודה הצבעוני, על גן החיות התנכ"י, על סיור בעיר העתיקה, במושבה הגרמנית, במעלית הזמן, בטיילת הקסומה של ארמון הנציב, במשכנות שאננים ובמוזיאון ארץ ישראל החדש. כמובן שיש אתרים נוספים ודרושים לכם כמה חודשים לטייל בעיר ולהספיק לראות את הכל.

מלון בוטיק – יש גם מגוון של מלונות מצוינים: מלונות בוטיק, מלונות רשת ומלונות קטנים משפחתיים. כדאי ללון במרכזה של העיר לגישה נוחה למרבית האתרים המרכזיים. בחלק מהאתרים תוכלו להצטרף לסיורים מאורגנים, ואם אתם פחות עדיפים סיור מאורגן הרי שתוכלו תמיד לסייר עצמאית במקומות השונים.

מתחמי פעילויות מרכזיים

מלונות בירושלים – יש בעיר כמה וכמה מתחמי פעילויות עיקריים כמו למשל מתחם התחנה הישנה אשר בו נבנתה תחנת הרכבת הראשונה בעיר. במתחם יש דוכני אוכל, מסעדות, ירידים שונים ואווירה טובה. במדרחוב בן יהודה כדאי לבקר גם כן ולו רק כדי לשבת באחד מבתי הקפה ולהנות מתנועת הרחוב ומהאווירה עירונית ירושלמית אמיתית. מלון בוטיק ירושלים בקרבת המדרחוב הוא אופציית לינה כדאית מאוד לזוגות, ועבור משפחות ניתן ללון באחד ממלונות הרשת הגדולים שנמצאים במרכזה של העיר גם כן. שדרות ממילא הן לוקיישן נוסף ששווה ביקור, וכדאי מאוד לשבת באחת המסעדות שעל הטרסה, ולהנות מחוויית הקניות של השדרה בה מרוכזות מגוון חנויות בוטיק וחנויות רשת, אשר פתוחות עד שעה מאוחרת, ומשם ניתן להמשיך לסיור לילי בעיר העתיקה.

קרדיט תמונות: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *