בשורה לנשות הפלאס סייז: קולקציית הלבשה לבית, בגדי ספורט והלבשה תחתונה במידות גדולות 

ברשתות הלבשה תחתונה בישראל ההיצע של פריטי לבוש במידות גדולות מועטה ומצומצמת, (יש רשתות שכלל לא מחזיקות מידות גדולות), על אף שהביקוש למידות פלאס סייז רק הולך וגובר עם השנים, בארץ.

 

רשת את – לבני נשים לוקחת את  המושכות בנושא והחלה לייבא לישראל מותגים בינלאומיים המתמחים במידות גדולות וכוללים קולקצות רחבות ומגוונות של פרטי לבוש לבית והלבשה תחתונה אולטימטיבית, איכותית, ואופנתית, עד מידה XXL בתחתונים ועד 100I בחזיות, במיקוד של פריטים עם נוחות מירבית, איכות מקסימלית ונראות עיצובית.

 

פרטי ההלבשה התחתונה עוצבו עד הפרטים הקטנים במבחר טקסטורות, צבעים, גזרות, תחרות ובדים רכים  ונעימים. בין המותג הבינלאומיים: PARFAIT למידות  PLUS SIZEמלוס אנג'לס המתמחה בחזיות למידות גדולות, ונמכר בבלעדיות ברשת 'את', החזיות מגיעות במידות I- D65-100 עם קו עיצובי נקי ומודרני. כמו כן, המותג EWA BIEN מאירופה שמציע סטים של חזיות ותחתונים בעיצובים יוקרתיים המשולבים בעיטורים, תחרות וצבעים נועזים. BESTFORM המותג הצרפתי עם חזיות אלגנטיות ונוחות למידות גדולות וSELENE מספרד. ה"אני מאמין" של הרשת הוא להציע מבחר של הלבשה תחתונה בכל היקף המידות הקיים על מנת ליצור התאמה מדויקת בין הלבשה תחתונה לגוף האישה.

 

עוד במבחר המותגים למידות גדולות: חזיות המעצבות ומרימות את החזה: חזיות סטרפלז, חזיות תחרה, חזיות מרופדות וחזיות ספורט, החל מ- 119.94 ₪, מחטבים מבדים אוספים ומעצבים באורכים שונים, החל מ- 149.40 ₪, תחתוני חוטיני, ברזילאי, עם תפר וללא, החל מ- 49.90 ₪, ביבידולים, חלוקים וכותונות לילה, החל מ- 118.30 ₪.

 

רשת את לבני נשים, בבעלות משפחת קופר, המתמקצעת בתחום ההלבשה התחתונה, עם 40 שנות ניסיון מציעה פתרונות לבעיות גוף נשי ומנגישה מגוון חזיות, תחתונים ועוד בכל היקף המידות הקיים. הרשת מונה 18 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ובמרכזי הקניות

וגם באתר "את" לבני נשים: http://at4u.co.il/

לבני נשים
רשת את לבני נשים קולקצית PLUS SIZE צילום יחצ (

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *